Seher_ Melek1010 herşey insanın zihninde biter derler ya bklm alıştır kendini kadının gücünü göster ben hep kendimi olumlu yönde düşünüyorum içimizde canlı taşıyoruz ya ne büyük mucize bu anne olduğumuz için çok şanslıyiz bence😂
Seher_ Synonyms benimde 21 ama hiç ağrı hissetmiyorum karnım küçük diye mi acaba iç karnın büyüktür diyolar banada
Synonyms Seher_ sağ kaburgamda nedenini bilmediğim bi ağrı yanma gibi var. göğüs altımda belime de vuruyor artık. perşembe günü doktora gidicem artık danışıcam ona
Melek1010 Gulsah1990 ben çok sevmiyorum büyük karın 😀 kapalı olduğum için dışardan bakınca belli olsun istemiyorum çok bol giyiniyorum belli olunca biraz utanıyorum 😅
Melek1010 Seher_ eşim ne olacak o kadar insan yapıyor sen mi yapamayacaksın falan diyor bakalım ne olacak 😀
Gulsah1990 Seher_ bende 22 haftalığım sadece mide yanmalarım kasık ağrılarım oluyor ve en önemlisi bel ağrım oluyor o kadar inşallah bu acıların sonu mutlu sonla biter
Melek1010 Gulsah1990 eşimin ailesi ile aynı binadayım hep onlara gidiyorum hep bol bol elbise giyiyorum geçen hafif dar giydim herkes diyo ne kadar çıkmış diye hemen gidip değiştirdim 😀😅
Seher_ Melek1010 şuan günü gelse hemen isterim valla doğmasını yaparim diyorum hemen hopp çıkartcz bitecek öyle düşün 😂😂
Gulsah1990 Melek1010 bende istiyorum ama bel ağrısından oluyormuş yerini tutturamazlarsa doktorlar öyle bir şey de varmış, bu arada epidural de yanına eşimizi alıyorlarmı
Seher_ Gulsah1990 benim olmadı öyle sorunum magnezyum falan eksiktir belki ağrı yapabiliyomus benim çok şükür butun vitaminlerim tam
Seher_ Melek1010 evet öyle alistir kendini hop diye itcez içerden tamam mucizemiz kollarımızda olcak😂
Gulsah1990 Seher_ valla şuan benim 5 tane vitamini var doktor eksik demedi ama kullan dedi bakalım yarın gidicem doktora kafamdaki bütün soruları sorucam