snycl 7+2 aşırı mide bulantısı var 3 gündür. Beyaz leblebi, muz, dr prilam hiç biri etki etmiyor. Tuzlu çubukta aynı şekilde. Birde ayaklarımın altı çok acıyor yanıyor bacılar siz nasılsınız?
Duygucesur snycl 31 haftalığım ayak altım hâlâ yanıyor maalesef kan akışından kaynaklı dedi doktorum ama böyle bir yanma yok.😒
Ipek321 snycl ah o ayak yanması ahhhhh Bitirdi beni Bitirdi 3. Gebeliğim ve yapmadığım şey denemediğim yöntem kalmadı şuan bile cayır cayır yanıyor off offf 😔😔😔
senoriiitaa snycl 13 haftalığım ayak yanması yaşamadım ama o bulantıya hiçbir şey yapamıyorum dramamine verdi doktor günde 2 tane alıyorum bir gün hiçbir şey yok bir gün de a desem midem bulanıyor ağzımı bile açamıyorum temennim bir an önce bulantı yaşayan tüm hamileler tez vakitte kurtulur
Melo-fndkc snycl 10+2 oldum 7lerdeki mide bulantısı hiçbir şeymiş artık kusturmaya başladı maalesef. Ayak yanması bende de var, 😭 şu 1. Trimesterden nefret ettiğim kadar düşmanımdan nefret etmiyorum. Çok zor Allah yardımcımız olsun. Prilamı yine de alın bence işe yaramıyor gibi dursa da kusmayı azaltıyor en azından
Miniboy snycl ilk hamilelik belirtimde ayak yanması ve 35+6 hala devam ediyor. Çözümüde yok. Yıkıyorum dayanamadığımda buz torbası😀 ama yoğun yanma yaşadığım zamanlar normalde regl olacagım tarihler geldiği tarihlerde çok yanma oluyor.
sedaergl snycl 7+6 suan. Aşırı mide bulantisi var. İlk hamileligim de hic yoktu. İkinci de tam tersi oldu