Betulrtap 36 haftalık olduk isim önerilerine açığım aslında kararsızım. Ben, hep, Eylül’de doğsun kizama eylül koymak ıstiyorum ama bilemedim 🥲
bebesever Eylül çok zarif bi isim ama aynı zamanda bana biraz hazan vibeı veriyor. Biraz melankolikte geliyor :) ama benimde kızım eylülde gelecek inşallah ennnnn sevdiğim ay artık 🌸