icmimaranne Tam 1 senedir bebek istiyoruz her ay ovülasyon yapmaktan her ay 2 kere tek çizgi görmekten her ay doktora gidip acaba bir sorun mu var diye baktırmaktan o kadar bunalmıştım. 4 gündür regli ağrım var normalde bugün olmam lazımdı. Evde kalan son gebelik testiyle denemek istedim şansımı ve çift çizgi gördüm ama ne bir heyecan ne bir mutluluk… inanamıyorum sanırım. Az önce ovülasyon denedim ondada 2 koyu çizgi çıktı. Yarın tekrar test yapıcam sonuca göre eşimle paylaşıcam. 🥹🥹
Zge12 icmimaranne canım benim İnşallah vardır Rabbim hakkında hayırlısı neyse onu nasip etsin sonra bi kan ver en kesin sonucu o verir. Gönlünden ne geçiyorsa o olur inşallah ❤️😘
Dmlirmak icmimaranne ilk öğrendiğimde bende çok ağlamıştım hem korkmuştum hem sevinmiştim zamanla alışmakta zor gelmişti bu duruma ama şimdi alıştık çok şükür sağlıkla gelsin inşallah bunlar doğal duygular hissiz olmanda doğal 🥰
tonymontana icmimaranne bu senin savunma mekanizman korunmayi biraktigimiz ay hamile kaldim ama regl gununden once bir kac test yaptigimda hep negatifi gordum kanda da reglimin ilk gunu zaten cikmicak diyerek yaptigim testte 2. cizgiyi gordum hic beklemiyordum sevindim mi uzuldum mu hatirlamiyorum suan kizim 5 bucuk aylik🥰
NoName_ icmimaranne o kadar olumsuz denemeden sonra çok normal bebeğini görüp kalp atışını duyduktan sonra o hissi anlayacaksın,endişelerin elbet devam edecek çünkü anne olmak böyle birşeymiş ama artık hayallerini yaşamaya başlayacaksın 🥹
icmimaranne Misssitare Pembe_bulut ylnydgd sumeyyeerdem570 Zge12 Nursemom90 sumeyyeerdem570 tonymontana Şimdi test verdim ve hcg değerim 667.9 🥹🥹 kalbim yerinden çıkıcak sandım
Nursemom90 Hayal kırıklığı yaşamamak için korumaya almış olabilirsin ama pozitif gibi duruyor sağlıkla gelsin minnoş :)
sumeyyeerdem570 Şimdi kızım 3 yaşına geliyor adetim bugün 12den sonra 9 gün gecikti normaldede pek düzenli değil ama yine tedirginim
sumeyyeerdem570 icmimaranne evet haklısınız ama şuan hiç olmasını istemediğim zamandayim maddiyatta çok sıkıntı çekiyoruz ayriyeten 3 yaşına gelecek kızım var onunla nasıl olur iyi gecermi düşünceleri kucaliyor
ylnydgd Herkeste o hisler olmuyor bence 😀 Biz de planlayıp yaptık 1 yıl beklemedik ama o hisler bende de yok 14+3 üm. Şu an en büyük hissim kaygı, iyi mi, sağ salim gelecek mi gibi korkular. Hepsi sağlıkla gelsin 🙏
Misssitare icmimaranne bende de hissizlik vardı planlı olmasına rağmen hatta kaygılıydım da sonra ilk muayenede doktor düşük ya da erken doğum olabilir deyince ağlamaktan helak olmuştum ne kadar çok sevdiğimi anladım o bağ bir anda kuruluyor emin olun😊
Pembe_bulut icmimaranne ayy maşallah çok sevindim canım hayırlı olsun Rabbim hayırlı kolay gebelik nasip etsin sağlıcakla kavuştursun evladına 🥰
Zge12 icmimaranne canım benim ayyyy çok sevindim çok mutlu oldum ❤️❤️❤️hayırlı olsun Rabbim keseyi görmeyi nasip etsin sağlıklı bir hamilelik geçir inşallah 😘😘😘😘🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ylnydgd icmimaranne sağlıkla gelsin inşallah çok güzel bir hamilelik olsun 🙏 48 saat sonra aynı kurumda tekrar kan verip artışı takip edin
tonymontana icmimaranne hayirli olsun o hissi cok iyi biliyorum kan sonucu cikana kadar kafada cinlayan kesin negatif gelecek sesi ;( ki benim betam 47 cikmisti ve acilde kaza vakasi vardi doktor en son bana bakmisti olecektim o bana hamilesin diyene kadar halbuki o degerin gebelik oldugunu biliyordum saglikla gelsin bebisin cok dikkat et hem kendine hem ona🥰
Sedapapa icmimaranne selam canım aynı durumları ben de yaşıyorum. Bir defa kimyasal yaşadım. Vücudumu iyi tanıdığım için maalesef bu gebeliğimide erken farkettim beta 73 idi. Neyseki değer iki katına çıktığını gördüğümde biraz mutlu oldum. Ama değer 2000’lerin üstüne çıkana kadar çok ümitlenmemeyi düşünüyorum.Yorucu bi süreç böyle hissetmek normal. 🌸