Acccee adet olacakmış gibi sancı bende olmuştu. Hamileliğim planlı değildi benim, adetim 4-5 gün gecikti ama tüm adet belirtilerim vardı kasık ağrısı göğüs şişkinliği vs. Ha oldum ha olucam diye beklerken bi test yapayım dedim bariz çift çizgi çıktı. Sizin çizgi bir tık silik sanki adet de gecikmiş cünkü, bebek istiyorsanız moralinizi bozmak da istemem, testin markasından falan da kaynaklı olabilir. Yarın sabah sağlık ocağında bir kan verin en garantisi içiniz rahat etsin. İstiyorsanız umarım vardır 🙏