ikiprensesannesi___ Tazeanne74 tam uyuya kaldım dedim yok beş dakika sürdü 🤣ne zamana kadar böyle devam edecek bilmiyorum 🥲
Ipek321 Tazeanne74 bu durum ile ilgili post bende açtım aylardır gece uykusu yok ağladığım oluyor artık delirmek üzereyim 😔 3 ve 4 yaşında 2 çocuğum daha var gün içinde de uyuyamıyorum zombi gibi geziyorum çok uykusuz kaldım çok. Diger 2 hamileliğim böyle değildi bu günümüze de şükür ama uyumak istiyorum artık 🥺
kitappkurduo Bende aylardır gece uykusu kalmadı 😅 aslında gebelikle ilgili bir şikayetim yok uykumu kaçıracak ama asla uykum gelmiyor. Sabah 4te anca… Veya uykumu alamazsam diğer gece erken yatıyorum. Erken dediğimde gece 1-2 falan
sumeyyeerdem570 Bende kızımda uyku vakti oldumu uyuyamiyordum yaramazliga başlardı ve mide yanması çok olurdu
sumeyyeerdem570 Şimdi kızım 3 yaşına geliyor adetim bugün 12den sonra 9 gün gecikti normaldede pek düzenli değil ama yine tedirginim
Gulcee9 Tazeanne74 Bende de gece uykusu yok oda oda geziyorum evin icinde bazen uyuyakaliyorum 30-40 dk ancak suruyor. 37+2 haftayiz.
Gulcee9 Tazeanne74 Hayirlisi dun bir sey yoktu ama bugun sanki altta idrar torbamda asiri baskı hissediyorum hatta ara ara makatta da baskı hissediyorum bakalim. Ama sanci falan yok