kesinlikle çok pratik bir ürün almadan önce çok önyargılı davranmıştım. şimdi iyi ki almışım diyorum. bende airwrap da var ama hep elim airstraite gidiyor daha kolay kullanımı ve yazın bile yaptığım saç kolay kolay bozulmuyor en çok bu yanını seviyorum :) bebek olunca da kesin elim ayağım olur yine