Kızlar ben bu ay 15inde adet oldum 20sinde ve 22sinde iliski oldu inşallah olmuştur diye ümit ediyorum adetimin kesildiği günden hemen sonra ovulasyon testi yaptım elimde bi tane vardı kırmızı gösterdi pik mi oluyo tam anlayamadım o anı.degerlendirdik sizce adet günü gelmeden gebeysem ne zman öğrenirim en erken 12 gunlukken falan idrar testinde belli olurmuki haftaya pazar günü nasipse 12 gün olucak çok sabırsızım