Valla ben ikizlerime ilk geceden verdim emziği ikisi de aldı şükür. Doktor ilk 15 gün emzik tavsiye etmiyorum sonrasında serbest demişti acıktığını bilmiyormuş hep emdiği için ağzında. Ama ben verdim sonrasında tutmaz çoğu bebek çünkü, bir sıkıntı yaşamadım şükür 5 aylığız