Madeinpelinn Zor günler geçti sanki yeniden doğdum gibi 2 yaşında bir bebeyle sıcaklarda mide bulantısı ve sürekli uyku haliyle baş etmek o kadar zormuş ki 😢 bilsem biraz daha ertelerdim bebek düşüncesini. Kızlar çok zor geçt hem fiziksel hem hormonel. İntihar aşamasına bile geldim (Allah esirgesin ) çok şükür geçti. Mide bulantım bitti gün içinde sürekli halsizlik uyku durumu geçti eski neşem yerine geldi. Allahım yeni başlayanlara yardım etsin . 5. 6 7 haftalığım yazanlara çok üzülüyorum inşallah benim kadar ağır geçirmezsiniz 🤲🏻
senoriiitaa Madeinpelinn tam olarak kaç haftalıksın ne zaman geçti hepsi 13 haftalığız ve bulantı bitmek bilmiyor
Madeinpelinn senoriiitaa 13+1 gün önceden ıkı tane prilam içiyordum şimdi bire düşürdüm bugün hiç bulanmadı çok şükür .. yavaş yavaş geçecektir . O buzdolabı kokusu deterjan kokuları beni mahvediyordi nasıl böyle hissedemez oldum öyle güzel bir duygu ki. Allah en yakında size de nasip etsin . Gün içinde bir soğuk kahve içmeyi unutmayın ( tabi tiksinmediyseniz ) çok iyi geliyor 😊
Melismelo Bende 11 haftalık oldum koku hassasiyeti, bulantı, uyku hali devam ediyor ama kusmuyorum Benimde 2bucuk ve 8 aylık bebişlerim var bu hamilelik bıraz süpriz oldu herkes aldır dedi ama kıyamadım ve buraya kadar geldik Allah herkezin yardımcısı olsun..
Madeinpelinn Melismelo Allah yardımcınız olsun iki çocukla eminim çok zor geçmiştir bundan sonra yavaş yavaş azalıyor sonra kayboluyor. İnsallah en yakın zamanda geçer
Seymatrkay Melismelo Millet kafayı yemiş. Aldır demek ne kadar kolay olmuş. Allah’ın verdiği canı Allah’tan başka kimse alamaz. Gerçekten kimsede Allah korkusu kalmamış. Sorsan hepsi iman eder. Müslümanım der.
Melismelo Seymatrkay aslında en zoru o oldu eşimin bile aklını karıştırdılar o da aldır diyenlerdendi, sanki kendi kendime hamile kalmışımda suclu olan benmişim gibi Şuanda kimse bana hamile gözüyle bakmıyor bazen ben bile unutuyorum hamile olduğumu sırf bu yüzden İnsanın hevesini kursağında bırakıyolar böyle sevinsem ayıpmış sucmuş gibi
Madeinpelinn Melismelo eminim onlar da çok zorlanırsın ilerde deyip senin iyiliğin için diyorlardı da işte aldırmak çok büyük gbir olay inşallah bekledıgınızden daha kolay geçer beş yıl sonra hepsini büyütüp rahata ererseniz ben de aynı şekilde 😇😀