Kızlar selam 34 haftaya yeni girdik vajinamda aşırı kaşıntı kuruluk var ayıptır söylemesi kalıdıkça da yanıyor evde buna iyi gelen bir şey varmı yapabileceğim çünkü kontrol günüme daha var 2eylülde evde en azından zararsız yatıştırıcı bi çözümi olan varsa