Büyük oğlumu 6 aylıkken yaptırmıştım ama çok zorlandım. Kenarları yapışmasın diye krem sürüyorsun gerdirmen gerekiyor falan. Hatta bir kere ayıramadım doktora götürdüm tekrar o ayırdı. Tabi herkeste olmayabilir bu durum. Küçük oğlumu büyüdüğü zaman yaptırmayı düşünüyorum. Şimdi eskisi gibi değil, playstation oynarken sünnet eden doktorlar var. Hissetmiyor bile çocuklar.