SOMER siz değilde çevrenizdekiler doğuracak sanki fikirlerini söyleyebilirler ama etkileyecek derece de olmamalı bu, bence kendinizi neye hazır hissediyosanız ona yönelin kendinizi hazırlayın vajinal o esnada zor, ama sezeryanın zorlukları ameliyat sonrası ve hatta yıllar sonrada devam edebiliyor, çok duydum az bi soğuk alsam sezeryan yerim sızlıyor diyenleri mesela, bu herkesin kendi vereceği bir karar ve tabi bebişte nasıl gelmek isterse o da var. Ben bazı sebeplerden sezeryan olucam gibi duruyor ama normal doğurmayı o kadar çok isterdim ki bi tık içimde kalıcak o ama tabi ki en önemlisi sağlıkla kucağımıza almak