Ayy sorma geçen gün ben de öyleydim. İlaç yok bişey yok. En son aksef antibiyotik içtim doktor iç dedi. Tabi onu da yârım yamalak içtim korkudan. İnanki nasıl geçti blmiyorum. Bikaç gün öyle çektim sonra geçti. Sanırım bebek iyi olsun da bırakma kendini diye diye arsızlıktan iyileştim😅😅😅 dinlenmeye bak. Sıcak çorba tavuk suyuna filan böyle limon şık ekşi ekşi iç. Zencefil bal, ıhlamur filan iç. Bir kaç gün mecbur dayanacan 😞😞