Ebrs Kızlar buharada kontrole giden yada doğum yapan var mı? Sizce orda mi doğum yapmalıyım? Doktorlarin ilgisi nasıl? Lütfen bi fikir verir misiniz?🙄
Kartal1903 Ebrs fatma aydına gidiyorum ben cok memnunum doktorum dan inşallah doğumu orda düşünüyorum
Ebrs Kartal1903 eşinizi de doguma dahil etmeyi düşünüyor musunuz peki? Veya fatma hanim kabul ediyor mu bunu
Kartal1903 Ebrs bildiğim kadarı ile normal doğum için bir odada bekliyorsunuz o süreçte istediğiniz herkes yanınızds oluyor ama doğum anında nasıl oluyor onu bilmiyorum eşiniz geliyor mu gelemiyor mu doğum haneye acıkcası daha 10 haftam var bunu sormadım 😇
Kartal1903 Ebrs tabi unutmaz isem inşallah sorarım ama son ana kadar yanınızda olabildiğini biliyorum.