Benimde öyleydi azıcık sütüm vardı o da tazyikli akıyor sürekli boğuluyordu bir süre sonra emmeyi bıraktı ne yaparsam da dönmedi çok üzülmüştüm sonradan anladım süt laktoz ve yumurta alerjisi varmış sütüm yaramıyormuş yani. Şimdi özel mamayla devam ediyoruz çok şükür tüm sıkıntıları da geçti bunları da düşün istersen kendini üzmen sana birşey katmayacak