Sevdepuh 18 haftada serkilaj oldum ve 22 haftada su sızıntım başladı gerçekten imtihanım çok zor olduğunu biliyorum rabbım kimseye yaşatmasın Allah herkesin yardımcısı olsın durumu bu şekılde olan var mı Allah rızası için süreci nasıl geçirdiniz
cebellato Sevdepuh merhabalar su sızıntısı olduğunu nasıl anladınız geçmişler olsun rabbim şifa versin🙏🏻
fb9706 Sevdepuh bende 15 ve 18.haftada serklaj oldum birkaç gündür sulu akıntı gibi ic çamaşırımda terleme gibi ıslaklık görüyorum siz nasil anladınız suyunuzun sızdığını?
Kikiriki Sevdepuh ben serklajlı değildim ama 24. Haftadan itibaren su sızıntısı yaşadım sürecimle ilgili çok defa başlık açmıştım geçen haftada da 34+5 de doğurdum baya iyi dayandıl yani inşallah sizin bebeğinizde 30 ları görecektir stres çok etkiliyor stres yapmamaya çalışın olumlu düşünün