tubkrkmaz Doğuma çok az kaldı, bir kere cinsiyet için özele gittim doktor kız dedi ama ben başından beri erkek hissediyorum merakla bekliyorum, aynı durumu yaşayan oldu mu😊
tubkrkmaz mrvsrcn genelde devlet hastanesine gittim, net bir şey söylemediler, sırf cinsiyet için özele gittim kız dediler ama sanki doğumda sürpriz olacakmış gibi :)
Ankarali_06_07 Bende daha öğrenmedim sağlıklı olsun da kız oğlan farketmez ama gören bilen kız diyor hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin inşallah Rabbim