Kızlar konu açmıştım ama hala Regl olamadım iki gün önce test negatif çıkmıştı bende bekleyeyım belkı Regl olurum dedım ama bugün bi duygu patlaması yaşadım ağlamaklı gibi oldum midem de ağrıyor gibi testi yarın tekrar mı yapsam pazartesi kan mı versem bılemedım beklemek çok yorucu