140524ba Babymom8 Allah razı olsun bişey daha sorsam şimdi ben genelde yüz üstü yatarım iki gecedir rahim üst kısmında alt karında yüz üstü yatıp karnımın üzerine yatınca sancı oluyor bunun gebelik le ilişkisi olabilrmi daha önce hiç yaşamadım
Babymom8 140524ba çok tecrübeli değilim ama bende yüzüstü yatarım hep sancım var öyle baskı oluyo sanki yatmamaya çalışıyorum
bbety Babymom8 beni de lanet doktor ağlatmıştı belki kimyasal belki dış gebelik belki çoktan düştü diyerek. Sonra dediklerinin hiçbiri olmadı tabi 35 haftadayım. Beta yükselişiniz çok güzel ama :)
bebeklerim__ Babymom8 yok bencd 2 güne çarpı iki olması lazım senin ki de gayet guzel. Gerçekten sacmalamis kadin da bebegin ölü ne demek. Ne zamana randevu aldin Sen
bebeklerim__ 140524ba cuma mi ayrılıyorsunzu izine. Memlekete giderken bi acile girebilirsin benvce verme pzt cok erken🥺
140524ba bebeklerim__ evet cuma ayrılıyoruz 10 saat sürüyor yol ekstra uzar bizim için bende eşimle yalnızken öğrenmek istiyorum hayırlısı olsun artık🥺
bbety Babymom8 hiç kötü şey getirme aklına pozitifin tadını çıkar :) zaten kesenin görülmesine kalp atışına vs daha zaman var