mervegunerr Kızlar merhaba yenidoğan şampuan önerisi isticektim sizden hep mustela alırım diye düşünmüştüm ama içeriğini değiştirmiş diye duydum bide konak problemi olabiliyomuş sanırım o yüzden sebamed almayı düşündüm sizler neler aldınız hangisi daha iyi
ArasMom__ mervegunerr bence konak yenidoğan hemen her bebekte çıkabilir ben mustela kullanıyoeım çokta memenunum konaklandıda geçti ama mustela çok iyi iyi besliyor göz yakmıyor yumuşacık yapıyor saçı
zbydslck mervegunerr içeriği temiz değil. Tüm bebek şampuanları güzel kokuyor vs vs. Önemli olan içeriği bence. İncia ve ecowell çok iyi içerik bakımından. Biobabyde iyi diye biliyorum
zbydslck mervegunerr bu arada bebiş konak olursa zeytinyağıyla masaj yapıp banyo sonrası ince tarakla nazikçe tarayınca geçiyor hemen ☺️
[silindi] mervegunerr ikisinin de içeriği temiz değil. Yenidoğan döneminde incia köpük kullandım şu an 7,5 aylık, ecowell kullanıyorum
mervegunerr zbydslck ecowell de baktım ama emin olamamıştım hangisinin içeri iyi değil acaba sebamedinde mi
Elfo Sebamed asla almayın içeriği çok kötü mustela da eh. Diğer arkadaşların dediği gibi incia siveno ecowell yada weleda(bu çok iyi organik zaten)