bsglll Bugün 9. Gün kızlar az önce test yaptım çok silik bir şey görünüyor ama bakar mısınız sizde yanlış mı görüyorum
maco61 bsglll ben görmedim ama bir kaç güne tekrar yap istersen sabah ilk idrar ile inşallah hamilesindir geç döllenmedir🤲
Sendenbanakalan Saniyesindemi çikti hangi marka ay 🌸 ben 10 .gün tek çizgi gördüm bugun tekrar yaptım silik cikti test yanlış belki yada pozitif 🌸🥹gecikmeyi bekleyelim.belirti varmi sende
bsglll Sendenbanakalan ilk defa kullandım bu testi elite diye bir marka canım. Akıntı artışım çok fazla ama sık enfeksiyon oluyorum yine o tekrarlamış olabilir. Kasıklarımda yanma hissi oluyor baya. Göğsümde de hassasiyet var. Sabah awox yapıcam ilk idrar ile