Benim hamilelikte sağ böbrekte genişleme çıktı. 20. Haftada yattım hastanede 4 gün sonra geçti. Bi daha 33.haftada tekrarladı. Bebeğim baskı yapması, yumurtalık kistimz kabızlık vs hepsi bir araya gelince böbreğe baskı yapmış. Erken doğumu bile tetikledi o yüzden mutlaka takibinizi yapın. Ben bol su içiyorum, kesinlikle kabız olmamaya dikkat ediyorum.
Ağrımı kesen bişey daha keşfettim. İnternetten cat cow kedi inek hareketi diye araştırın. Kedi hareketi yani 4 ayak üstünde durup korkan bi kedi gibi sırtımı kabarttım o şekilde 10 15 dk bekledim. Bu pozisyon böbrek ve rahmin birbirini sıkıştırmasına engel oluyormuş. Çok şiddetli 2 ağrımı bu pozisyonu yapa yapa geçirdim. Nir de ağrıyan tarafınıza yatmayın