gmzsen98 Kızlar Gaziantep Liv hastanesinde doğum yapan var mı 34 haftalığım orda yapmayı düşünüyorum lütfen cevap verin
seva-1 gmzsen98 Gaziantep’te uygun fiyatlı hastane önerisi olan varsa benim de öğrenmeye ihtiyacım var
Kleopatraa gmzsen98 Yengem orada doğum yaptı. Doktoru Eda Deniz Atkın’dı ama 3 sene oluyor. Odaları gayet temiz ,doktor iyi hoştu bizim hoşumuza gitmişti. Ekstra odada fotoğraf çekimi yapıp vermişlerdi.
Kleopatraa seva-1 Defa life muayene ücreti 1.800 tl( Yasemin Albak) doktorum, detaylı ultrason 3.300 tl ama doktorunuz yönlendirirse 2.400 tl, ilk sezeryan için 28 bin ikinci sezeryan içinse 30 bin tl dediler. Vajinal doğumda ücret ne kadar oluyor bilmiyorum.
seva-1 Kleopatraa orada manolya hoca vardı muayene ücretini sormuştum 2200-2400 arası bir şey demişti sanırım tam hatırlamıyorum
Kleopatraa seva-1 Evet Manolya hanımın ücreti öyle ama Yasemin Albak 1.800 tl ben ona gidiyorum gayet memnunum. Doğum paketleri falan yok hastanenin. Kurum indirimi,emniyet indirimi falan da yok maalesef bilginize