Kızlar 10 günlük bebeğim genelde emiyor uyuyor aradan zaman geçince kendi uyanıyor yine emiyor uyuyor sonra altını falan değiştiriyorum bu şekil devam ediyor gece biraz daha uyanık kalıyor ama gündüz bu şekil ilerliyor sizce normal mi böyle olması emmek için kendi de uyanıyor bu arada