Lmnakdnc maviportakal_ 32 de gittim bidahi kontrolüm 35 te ama doktorum 1 hafta izinde olacak ondan öyle oldu yoksa 2 hafta demişti
deryakrgz maviportakal_ 31 de gittim 34+3 de gel dedi 34+3 de gittim artık haftada gideceğim 35+3 de 🤗
Pembe_bulut maviportakal_ 34′ten itibaren her hafta çağırıyor benim doktorum her hafta nst ye giriyorum.
geleneksel1annem maviportakal_ ben 28 de gittim şimdi 34+4 de falan gıtcem🙈 2. Beni illerde insana bi rahatlıl geliyo heralde ya 😂
maviportakal_ Lmnakdnc bende 2 hafta da 1 diye düşünüyordum 36 ya kadar her hafta diyince merak ettim herkes öyle mi diye 😅
Lmnakdnc maviportakal_ bi problemin olmasında her hafta olsun aklında kalmaz bana şuan 3 hafta çok uzun geldi stres oldum mesela ☺️
geleneksel1annem maviportakal_ kesinlikle öyle ilk gebeliğimde herşeyi ama herşeyi sorun ederdim. Şuan 33+2 deyim ve bebeğin hiç birşeyi hazır değil hastane çantası da dahil😂
NoName_ maviportakal_ bir şikayetiniz yok ise bebeğin hareketiyle ilgili sorun olmaz zaten sonra haftada bire düşeceksiniz sizde 🤭