Bebbekkk Kızlar ben adetime 10 gün kala korunmayı bıraktım ve eğer gebelik oluşmuşsa haftayı nasıl hesaplayacam . Son adetime göre mi yoksa korunmayı bıraktığım tarihe göre mi