nilsumm Sahide1997 Ücretsiz canım ekstra bir ücret ödemiyorsun hem normal doğum hemde sezeryan ücretsiz
Ulkuesra01 Ben Konya’da bi hastaneye sordum analık sigortasından yararlanıyorsun ücret ödemiyorsun dediler sigortam olmadığı halde
ayseeeemoyku Ulkuesra01 sizin dediğiniz eşi çalışmayan veya sigortasız çalışanlar için geçerli. Analık sigortasından özel hastanelerden de yarı fiyatına muayene olabiliyorsunuz
Sahide1997 bebeklerim__ ben kendim yabancı, ama eşim türk ,sgk var, devlet hastanelere muayene ücretsiz, sezaryen için acaba aynı olacak mı diye sordum
Ulkuesra01 ayseeeemoyku eşim kendi işini yapıyor sigortasız özele gittim hiç indirim yapılmadı maalesef
lotusflowers ayseeeemoyku özellerde bu geçerli değil ki hatta sigorta olmadığı için çok daha fazla para ödeniyor
edabolukbasi3- Sahide1997 eşinden yararlanıyorsun sen ücretsiz tabikide bende çalışmıyorum eşim sigortalı onun üzerine görünüyorum oğlumda öyle