Kızlar size birşey sormam gerek hamile olduğumu yeni öğrendim daha 4 haftalık falanım günüm geçiyor testlerde pozitifi gördüm kan vermeye pazartesi gideceğim ama benim aşırı bi baş dönmem var şuan ilk hamileliğimde daha ilk haftada böyle bir belirtim olmadı normalmidir aceba mide bulantım var baş dönmem var yemek yiyorum yaparken tiksiniyorum yaptıktan bir süre sonra yiyorum daha ilk haftalarda bunlar normalmidir ilk gebeliğimde bu haftalarda hiç böyle şeyler yaşamadım