Normalde çok hareketli kızım bugün hareketleri yine var ama az ve hep sol alt kısımda hissettim birde şeyimin üstü ağrıyor sol taraf sanki oranın içinde gibi tarif edemiyorum anlayın🤦🏻♀️ 4 gün önce kontrolümüz vardı 2 hafta önden gittiğini söyledi ama rahim ağzımın kapalı olduğunu söylemişti böyle ilerde olanlar normal haftasına göre mi yoksa ileri olduğu haftaya göre mi doğum yapıyor