Sfyyy 35+5 im. Gebelik şekerim var. Bugün 16.00 dan itibaren adet sancilarina benzer sancılarım var. Düzensiz ama. İş yapabiliyorum, özel bolgem sızlıyor gibi hissediyorum. Dört saat oldu hala düzensiz aralıklarla devam ediyor. Ne yapmalıyım sizce
Biminikannesi Sfyyy Dr na sorman gerekiyor ve böyle şeyler şakaya alınmaz canım kesinlikle Dr gitmelisin Nst bağlanır ve sancılarına bakarlar
bbety İş güç yapma daha fazla ayaklarını uzat dinlen bugün yarın. Yalancı sancılar dinlenince hafifler diyolar gerçek doğum sancısı zaten hem artar hem dinlenmeyle geçmezmiş