Nevagibi Ne durumdasınız, benim çatlama oldu bekleme moduna geçtim 5-6 güne belirti olursa buraya güncelleyeceğim, birlikte bekleyelim mi :)
meryys Nevagibi 4 Eylül de bende. Haziranda kürtaj oldum. 2 adet sonrası sahalara döndüm bakalım ne olacak. Aşırı akintim var benim . Ovulasyon testi kullanmıyorum ben regl den sonra gün aşırı diye düşündüm yine ilkinde öyle hamile kalmıştım .ama biara arada 3 gun boşluk oldu
Lovebaby27 Nevagibi benimkside bat 1-2 bende burada bekleyeyim , 2 yıldır olmuyor tedavilerle Hsg çekildim umudum yüksek bu ay ☺️
Nevagibi [silindi] evett elimde 6tane kalmıştı gecen aydan onları yaparken piki yakaladım değerlendirdim gerisi nasipp:)
moeeem Nevagibi yok yok sıfır stres, zaten 2. Bebişim olcak ilk kızım 3 yasında. O yüzden olursa mutlu oluruz olmazsa acelemiz yok. Allah ne zaman nasip edersee💗
meryys Nevagibi Yok şükür bakalım buay ne olacak inşallah Rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize 🥰
[silindi] moeeem benim de kızım 3 yaşında sizin bu ayı değerlendirdiniz mi bu tarz denklikler beni heyecanlandırıyor burada en çok bunu seviyorum 😂
moeeem [silindi] evett 🥲 ben gecen ay regl olmadım cok sebepsiz yere. Sonra bi testten pozitif gördüm (test bozukmus) böyle bi tribe girince gittim doktora bi muayne oldum 2. Cocuk fikri bi anda sıcak geldi bize bi deneyelim dedik😂