Daisyy000 mlsidin 21+5 benimde aynı. Detaylı ultrasonda da plesanta hafif aşağı yerleşimli çıktı ,inşallah zamanla yukarı çıkar
Damla_adl mlsidin ay benimde 21. Hafta hep altta hisseiyorum bende göbeğimin altında hafaketleri perşembe detaylı oldum doktorum göbek hizasında olması lazım dedi yerleşimi aşağıda olmuş dedi umarım bi sıkıntı olmaz
misafir4578 mlsidin Bende altta hissediyorum kasıklarıma yakın kasılma sandım hatta bı ara ama sonadan karar verdim bebeğin hareketleri
Fulyaaa1 Damla_adl bende aşagıda hissediyorum baya bizde erkek erkeklerde oluyormuş böyle sanırım o yüzden sordum arkadaşa da
mlsidin @Fulyaaa1 erkek ama kızımda da böyle hep asagıda hissetim erken doğum yaptım detaylıcada daha gırmedım Salı günü giricem.
Fadime97 Benim de aşağılarda erkek çocuk ondan mı yoksa normal mi bilmiyorum doktorum aşağıda demedi ama aşağıda bende şaşırıyorum