ikibebisannesii_45 Lavaboya gidip idrarımı yaptıktan sonra tam bitti diye kalkarken gelmeye devam ediyor bu su olabilir mi yoksa çocuk baskı yapıp idrarım gelmeye devam mı ediyor? Aynı durumu yaşayan oldu mu?39+3 haftalık hamileyim
Celiko ikibebisannesii_45 aminyon sıvısını şöyle ayırt edersin canım gebe okulundaki ebeler söylemişti idrar leke bırakır birde kötü kokusu olurmuş ama aminyon sıvısı lekesiz ve kokusu tatlımsı bi kokusu olur rahatsız etmez demişlerdi
dunyamyavrularim12 ikibebisannesii_45 canım idrarını tam boşaltamadıgın için damla damla geliyordur bende de öyleydi . Su olsa anlarsın zaten
Celiko Celiko hatta orda tecrübeli annelerden dinlediğim kadariyle bebek kokusuna bile benzediği söyleniyor aminyon sıvısının 🥰
mrvsrcn Celiko evet o o sıvının kokusu çok güzel 🥰 Doğumdan sonra bile vücudum sanki uzun süre öyle koktu 🫠
ikibebisannesii_45 Auri takip ediyorum şimdilik tekrar olacak olursa gideceğim ama tekrar olmadı su olsa devam ederdi herhalde çok az bir şey geldi çünkü
dunyamyavrularim12 ikibebisannesii_45 canım idrarını tam boşaltamadıgın için damla damla geliyordur bende de öyleydi . Su olsa anlarsın zaten
ElifBD ikibebisannesii_45 idrarını tuttuğunda kesilir ama su geldiği ise tuttuğunda kesilmez demişti ebe bu şekilde anlayabilirsiniz
MiranMomy ikibebisannesii_45 su gelmeye devam eder ve durmaz dedi doktorum ben de aynı şeyi yaşamıştım bebek büyümüş baskı yapıyor o yüzden idrar kaçırıyorsunuz
mrvsrcn ikibebisannesii_45 eğer kesinizde çatlak varsa sızıntı şeklinde olabilir ablamın öyle olmuştu az az sürekli geliyordu ama benim aniden tamamen boşaldı öyle başladı doğumum. İhmal etmeyin bi acile görünün
ikibebisannesii_45 mrvsrcn tekrarlar mı diye bekledim tekrarlamadı bakalım şu an takip ediyorum tekrar olursa direkt gideceğim
mrvsrcn ikibebisannesii_45 iste öyle sürekli tekrarlamıyordu ablaminda sizin gibi tuvaletten sonra çok yorulduğunda falan az az geliyordu
mrvsrcn ikibebisannesii_45 acilden ped veriyorlar onu koyuyorsunuz su ise rengi değişiyor eczanelerde de var alabilirsiniz riske atmayın su önemli
ikibebisannesii_45 mrvsrcn hımm doğrudur şimdi egzersiz yaptım yürüyüş yaptım geldim eğer yorulunca geliyorsa lavaboya gidince gelmesi lazım duruma göre gideceğim
ikibebisannesii_45 mrvsrcn tamamdır sağ olun nöbetçi eczane evimin altında gidip alayım adı ne diye geçiyor