Merhaba, ben 12 haftalık gebe iken fetal dna yaptırdım. Açıkçası ikili tarama testini yaptırmayı düşünüyordum ama son anda karar değiştirdim. O günden sonra bunu duyan çoğu insan sen bebeğin hastalığı olsa aldırmayı mı düşünüyorsun falan filan saçma sapan sorular sormaya başladı ve bunlar genç, doğum yapmış insanlar. Yani bazı kişiler için bebeğin hastalığı bilince 9 ay zaman geçmiyor olabilir ama ben de bilinmezlikle yapamayan tam tersi bir insanım, bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Çok şükür bebeğimde de bir sorun çıkmadı, içim rahattı ama daha da rahat ettim çünkü eşimle kalıtsal yatkınlığımız yok. Özellikle fetal dna yaptırmayı tercih eden gebelerin, diğer gebeler tarafından bebeği aldıracak mısın diye zorbalanmasına çok sinir oluyorum, insanlar çok sığ ve dar düşünceliler gibi geliyor. Sizler de böyle durumlar yaşıyor musunuz?