Premsescik Yarın kızlarımın doğum günü kuru dolmada yapıcam nasipse bu akşam doldursam dolaba kaldırsam yarın suyunu koyar pişiririm diye düşündüm yapsam olurmuki
Onu_beklerken Premsescik Pirinç şişer. Zeytinyağlı yapcaksanız bu akşamdan yapın dolaba koyun ertesi güne daha güzel oluyo zaten tadı
1aleynax Olur tabi neden olmasın biz sarmayı sarıyoruz mesela toplu şekilde poşetlere koyup buzluğa atıyoruz misafir gelince falan çıkarıyoruz hızlıca pratik oluyor sende doldur koy yarın pişirirsin
Melllike Premsescik benim yaptığım tarifte pişirmeden yada hafif salmadan pirinç kullanılıyor. Çiğ yani hiç pişmemiş şekilde. Bi gün önceden yapıyorum ve dizip dolaba koyuyorum ertesi gün yaklaşık bir saat kısık ateşte pişiyor
Kaderyusuf Premsescik oluyor misafirim varsa hep öyle doldurup koyarım sabah pişiririm. Tadı aynı oluyor hatta daha güzel sadece daha hızlı pişiyor. Yanlız antep diyarbakır usulu yapıyorsanız doldururken sumak suyu koyuluyor bazen onu koymayın kuru doldurun sonra eklersiniz.
mucizebebegimmm Premsescik misafir olduğunda bizde öyle yaparız. Sabah kalkınca da saatine göre pişiririz gayet güzel olur ☺️
Melllike Premsescik geç gördüm yazdığınızı. Evet kaynatıktan sonra kısık ateşe alıyoruz. Instragramda evdekigastronom sayfası var ordaki kuru dolma tarifini yapıyorum. Deneyin severseniz yapmaya devam edersiniz.