AslanEge momysss gayet sağlıklı maşallah değeriniz baya iyi ikiz bile olabilir o derece yüksek 💕 ben 5 haftalıkken 900 dü
babygirl02 momysss doktor bakmadı zaten ben evde test yapmadım pek güven olmuyor diye kan verdim 67 bin çıktı bebeği ve kalp atışını duydum çok şükür
bersah34 babygirl02 ben reglim 2 gün gecikti 1695 ile öğrendim 4 haftalıktı sonra bide 8+3 te acilde kan vermiştim ordada 145.520 çıkmıştı🥰 şuandada 18+3 günlüğüz
babygirl02 momysss hiç beklemiyordum pcos hastasıyım diğer ay aşılama olacaktım ama hamile olduğumu öğrendim o kadar çok sevindim ki 🌸
Edanurcarpar Kızlarrrr pazartesi yaptım ilk adet günümdü 195 çıktım 4 gün sonra bir daha yaptım 800 küsüre yüksekmişti pazartesi doktor kontrolüm var 🫣🫣