merveask Merhaba 9+6 hamileyim rahim içinde hafif kanamam var 3 saatlik bir seyahat yapacağım korkum var açıkçası doktorum birşey olmaz dedi peki sizlerde yaşayan var mı böyle bir durum
Aleynaa8 Benim 12. Haftadan 18. Haftaya kadar devam eden kanamam vardı 🙏 Ve bu sürede rapor almadan çalıştım. Bir sorun olmadı ayakta kaldığımda oluyordu doktor sorun yok dediyse bir şey olmaz 🙏🙏🙏🙏🙏
Eecr Benim de gebeliğin başından beri kanamalarım var ve uzun uçuşlarım var 2 ay boyunca, saat başı yürü uçak içinde bi sorun olmaz dedi