Mybabyyyyy1 Kızlar merhabalar , bugün 32+5 haftalığız ve bebeğimin kilosu 1 hafta kadar geriden geliyor , sağlığı ve plasenta durumu gayet iyi diyor doktorumuz . Bebeğe nasıl kilo aldırabilirim, başına gelen ve düzelen varsa lütfen bilgi verebilir mi?
Yektek22 Mybabyyyyy1 muz , çiğ kuruyemişler, haşlanmış yumurta, avakado, yoğurt ,kefir bunlar bebeğe çok kilo aldırıyor diye biliyorum ben
DidemY Mybabyyyyy1 muz avokado ceviz karpuz yumurta her gün tavuk et ya da balık bende yaşadım aynı şeyi ❤️ sağlıkla kucağına al inşallah
Lmnakdnc Mybabyyyyy1 kaç kilosu bnde 32+5 te gittiğimde bnmde gerideydi aslında kilo aldırıyo denilen her şeyi yiyorum biraz olcağına sanırım
ElifBD Mybabyyyyy1 benimde geriden geliyor 36 haftalığım 2200 kilosu protein ağırlıklı beslen dedi Hergün kıyma, tavuk, balık benzeri yiyorum ama yine de kilo alımı iyi değil ve almaması için sebep yok herşey normal durumda. Sizde bı şekilde bi süre deneyebilirsiniz
Mybabyyyyy1 DidemY çok teşekkür ederim inşallah , peki düzenli bu sekılde beslenince bebeğiniz kaçıncı haftada zamanını yakaladı
Mybabyyyyy1 Lmnakdnc malesef bende öyle her denileni yiyorum fakat benimde bi türlü olmuyor (1770g) sizin kaç grm
Damla-2 Ben ilk kızımda yaşamıştım bunu ama bizimki eşi yaşlanmış beslemiyo demişti doktorum naparsan yap almaz dedi ama muz tahin baya güzel aldırıyo diye biliyorum
Onu_beklerken Bir haftada 400 gram aldırmış biri olarak yazıyorum. Sabah kahvaltıdan önce bir muz bir 200 ml süt. Sonra kahvaltı da haşlanmış yumurtamı dil peynirini beyaz peynir kesin yedim. 2 kaşık doğal tahin yedim. Öğlene kesin yoğurdumu sebzemi yedim. Akşama protein (et veya balık) gece yatmadan kefir çiğ badem. Her gün usanmadan yaptım ve çok şükür toparladım bebeyi.
Papatyam39 Onu_beklerken bir hafta da o kadar alabiliyorlar mı gerçekten , benim bebeğimde çok minik 32 haftalık 1600 gram 😔😔 ilk oğlum bu haftada 1900 idi 😔
DidemY Mybabyyyyy1 belki senin bebeğin daha çok alır böyle beslenirsen ben doğum sabahı bile kusmuştum hamileliğim de bol kusmayla geçti ona rağmen şükür almıştı ❤️
Lmnakdnc Mybabyyyyy1 1830 da benm canım ilk başta çok üzüldüm ama sonra artık biz sağlıklı beslenelimde sağlıklı olsun kilosuna takılmayalım moduna girmeye çalıştım stres yapınca daha çok etkileniyo inşallah bidahaki kontrollerimize kadar toparlarlar
DidemY Mybabyyyyy1 bana gerilik olduğunu son üç hafta kala söylediler canım 21 temmuzda 38+0 da 2900 doğurdum suyum çok azdı bebek çok zayıf dediler böyle böyle üç haftada 2100 den 2900 a çıkmıştı
DidemY Mybabyyyyy1 bana gerilik olduğunu son üç hafta kala söylediler canım 21 temmuzda 38+0 da 2900 doğurdum suyum çok azdı bebek çok zayıf dediler böyle böyle üç haftada 2100 den 2900 a çıkmıştı
gunes1003 Yer fıstığı ezmesi de iyi geliyor . %100 yer fıstığı olanlardan muzun üzerine döküp yiyebilirsiniz
Papatyam39 Benim de 32 haftalık iken 1600 gram idi 😔 Plesanta iyi kan akışında güzel dedi . 4 gündür bende ne yesem yesem derdindeyim 😔 inş toparlar bebekler . Bir hafta da en fazla kaç gram alabilir acaba
Mybabyyyyy1 Papatyam39 benimde öyle diyor doktor hersey iyi diyor ama kilo almıyor, benım en başından beri riskli gebelikti sonra erken doğum riski vs derken şimdi birde bu çıktı o yüzden fazlasıyla tedirginim