mrvmitawa Ya da bunları kullanmamıza rağmen ne kadar sonra hamile kaldınız. Benim ilk denememdi ve olmadı galiba
piremses34 mrvmitawa arkadaşım bir çok şeyi kullanmıştı çatlatma iğnesi bile sonra pes etti aradan biraz geçtikten sonra doğal yolla hamile kalmıştı
miniksincab mrvmitawa 3 ay kullandım bıraktık sonra başka doktor tekrar başladı boş bunlar ya en sonunda rahim filmi çektirip sonra ki ay oğluma hamile kalmıştım
1Nurella Arimimi klomen saçma sapan bir ilaç ya letuda 10 tane kullandım 2 yumurtam oldu klomende 30 tane kullandım bir tanesi gelişmedi gereksiz bir ilaç size verdiğinde letu ya da femera kullanmak istediğinizi söyleyin klomen büyütse dahi çok kist yapıyor tavsiye etmem
Dygkyz Kontrollü kullanınca o kadar da sıkıntı yaratmaz bence.Biz doktorun programına uyduk olmadı şimdi 2.kez bu yöntemi deneyeceğiz şimdilik bir yan etkisi olmadı klomen ve ovitrellenin
Dygkyz miniksincab Bende rahim filmi çektirmek istedim doktorum çocuğun var bide geçen sene düşük yaptın tüplerin tıkalı olsa hiç çocuk olmazdı dedi.rahim filmine gerek yok dedi acaba 1 yılda tıkanır mı tüpler
miniksincab Dygkyz tıkanabilir Batman’da görev yapan bir arkadaşım ilk çocuktan sonra çocuğu olmadı bir türlü en sonunda rahim filmi çekinip ardından hamile kaldı şuan iki oğlu var
Dygkyz miniksincab Çok enteresan gerçekten ben 6 aydır uğraşıyorum geçen ay da iğne denedik sanki bir işe yaramıyor bakalım bu ay ne olacak eğer bu sefer de olmazsa rahim filmi konusunda ısrarcı olacam başka bir doktora gideceğim gerçekten çok yıpratıcı olmaması için bir sebep yok ama tutmuyor bir türlü
miniksincab Dygkyz siz düzgün bir uzmana görünün derim doğumdan sonra yapışıklık olabiliyor bazen streste etkileyebiliyor