Kızlar merhaba ben daha yeni hamileyim 4 haftalık. Bebek 6 haftalık olunca yani 2 hafta sonra yıllık izne çıkacağız 6 saatlik bi yolculuk orada 1-2 gün dinlenecek sonra yine 6 saat yol gideceğiz. Doktora randevum haftaya olduğu için danışmadım buraya sorayım dedim aynı durumu yaşayanlar var mı acaba ?💘