honey Tarana benim gittiğim yer 4.aydan sonra doktorun vereceği imzalı kağıtla yaparız dedi, hatta normalde doğum yaptıktan 6 ay sonrada önermiyoruz dedi :( ama doktorum zaten hiçbir şekilde izin vermiyor, zararlı diyor.
honey Tarana ama lazerden sonra ağda yaptırdığınızda kılları kökünden aldığınız için çoğalır. Lazere giderken bile işlemden önce kısaltma yapılıyor makineyle kökünden alınmıyor. Kılları kökünden aldığınızda bu zamana kadar gittiğiniz lazer boşa gitmiş olacak, tabi yinede siz bilirisiniz.
Ftmpcl Kızlar bence 9 ay çok uzun bir zaman dilimi değil.ben hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren,oje,aseton,saç boyası vs hiçbirşey kullanmiyorum.epilasyon seanslarimi da dogumdan sonraya erteledim. Benimde hic kılım yoktu hormanlardan oldu.epilasyon aleti işimi goruyor.eskisi gibi cikmiyor cunku
honey Tarana hmm anladım, burdada almıyolarda çok ısrar edersen sorumluluk almıyolar, dr den imzalı kağıt istiyorlar
elifsen Tarana mutlaka medacassol krem sür ağda ve jiletten sonra. bişey kalmıyo ozaman. sonrasında da sudokrem kullan. lazer normalde bile etkileri tam olarak kanıtlanmamış bir yöntem kaldı ki hamilelikte kesinlikle tavsiye etmiyorum bir kimyager olarak. ışınların vücuttaki etkileri çok kompleks çünkü