Selvap tarif ettiğiniz yeri tam anlamadım aslında benimde şu an hala karnım ile kalçam arasında kalan kısım yani yan yatarken üzerine uyuduğumuz kısım varya orası aynı 40+1 im bugün. Hala devam ediyor aylardır. Tabi ara ara geçti sadece son iki haftadır hiç geçmedi. Bildiğin derim hassas sanki ve uyuşuk. Doktor karın büyüdükçe sinirlere baskı yapar ve böyle olur demişti. Yani normal. Ama son iki haftadır afedersiniz. Ne kilot ne pijama giyiyorum bi nebze daha rahat uyuyorum. Temas eden şeyler de rahatsız ediyor.