naide827_ Merhaba kizdar nasilsiz. Sizdede bebeyiniz karninizda bir tarafli kaliyor?😂 Benimki hep ya sag yada solda kaliyor bedeninide karnima direniyor😂
Zelis_ozdrgn naide827_ benim de hep sağda duruyo🫠 bu iki gündür sol kasıkta acayip ağrım var normal mi bilemedim bugün detaylı ultrason yaptık çok şükür sıkıntısız geçti kasık ağrım da sol taraf çok kötü kıpırdayamıyorım sizde yaşadınız mı 23 haftalık bu arada
Bumah naide827_ benim ki hep sağda duruyo sanırsam poposunu dikiyo havaya karnımıda yamultuyo duruyo sıpa 😀
naide827_ Zelis_ozdrgn bobreklerimi sıkıyor benim agrilar oluyor. Oyle zann ediyorum ki altima yapicam😂😂😂 gidiyorum birazcik geliyor
Zelis_ozdrgn naide827_ ayy cidden aynısı yaa sürekli baskı yaptığı için gidiyorum lavaboya ama yok gelmiyor azıcık bişi geliyor sonra geliyorum uzanıyorum 10 dk sonra bidaha 😂😂