kayamommyy bebeğim 30 haftaya kadar hep sakindi karnımda ve ultrasonlarda hep uyuyordu. 30dan sonra açıldı, zaman zaman sert zaman zaman normal hareketler yaptı. Bazen çok güçlü tekmelerde oldu. Ama 30da başladı diyebilirim kuvvetli hareketler. Öncesi hep hafif seyrimeler falandı. Birde bebeğim minik olduğundan karnımda çok yoktu o yüzden döndüğünde falan karnımda çok hareket gözükmezdi