mrspumpkinn Allah aşkına bende mi problem var ya. Giyilebilir olanını almıştım, pratik olsun diye manuel pompasını aldım lansinohun. Asla sağım yapamıyorum.
Zeyzeyy- mrspumpkinn ay bende aldım manuel çok zorlandım sonra öğrendim bu sefer de bebeğim biberondan içmedi
mrspumpkinn ozlemikka Giyilebilir var onu kullanıyorum ama dışarda falan da pratik olsun diye manuel aldım bin pişman etti
Zeyzeyy- mrspumpkinn göğüs ucuna iyice yaptıştır canım hava almasın ki çeksin biraz boşluk olunca çekmiyor