39 yaşındayım,ultrasonda herşey normal olmasına rağmen ikili test sonucu 1:50 gelince down sendromu şüphesiyle önce çok endişelendik ve doktorumuzun tavsiyesiyle hemen Natera Panorama firmasına test verdik,özellikle bu forum ve diğer forumlardaki kişilerin yorumlarını okuduğumuzda çok endişelenmeden test sonucunu beklemeye başladık,11. günde sonuç geldi ve hepsi Low Risk yani düşük riskli çıktı,doktorumuza danıştığımızda artık endişenmememiz geeektiğini söyledi ve rutin kontrollerimize devam edeceğiz,yaş riskinden dolayı özellikle 35 yaş üstü gebelerin NIPT testini yaptırmalarını ve endişeye kapılmadan sonucu beklemelerini tavsiye ediyorum,Allah bütün bekleyen anne adaylarının bebeklerini sağlıklı olarak ellerine almasını nasip etsin….🙂