Adetin 13.günü ultrasonda zar zor bir tane yumurta göründü o da küçüktü. Daha büyümemiş git 5 gün sonra gel dedi doktor. Bu gün 14.gün ve ovulasyon çubuk testi düne göre epey koyu. Yarın tam yumurtlama olur. Sonra da çatlar giderse napıcam? Gonal f kullanıyorum. Beş gün beklemez yumurta di mi napaym sizce