Selam kızlar sabah çok az kahverengi lekelenmem oldu hastaneye gittim Nst ve açıklık bakıldı sancı yok açıklık yok eve döndüm doktorum bişi olursa gel dedi. Eve geleli 3 saat oldu hala benim akıntılar devam ediyor mukuslu kahverengi renkli ama sancım yok daha önce de sancı çekmedim ki nasıl bişey oluyor bilmiyorum ne zaman hastaneye gitmeliyim daha önce yaşayan var mı