oglussannesiiii kızlar sanki yavaş yavaş karnım aşağı iniyor 33+1im annemde dedi sanki karnın aşağı iniyor diye erken değil mi sizce?
ikibebisannesii_45 oglussannesiiii kiminin erken düşüyor 38-39 a kadar çoktan inmiş oluyor kimisinin doğuma bir gün kala kimisinin bir hafta kala. Değişiyor o. Doktorunuz risk görmezse bir sıkıntı olmaz canım. Kanala girdi diye doktor bilgilendirir sizi